خدایی...


خدایی...

رسیدن ب معبودم


عفاف

یکی از اقسام پستی و حقارت آن است که افراد هوسران و گناهکار به انسان به چشم ابزار هوسرانی های خود نگاه کنند و به شخصیت انسانی و با کرامت او توجه ننمایند.

انسانی که دارای عزت نفس است این حقارت و پستی را نمیپذیرد و از همان جوانی به گونه ای در جامعه ظاهر میشودکه اجازه چنین تحقیری را به دیگران نمیدهد. اگر چه اوهم زیبایی و آراستگی را دوس دارد اما این زیبایی و آراستگی را در پوششی از حجاب نگه میداردتا شخصیت متعالی خود را از دست ندهد.



نظرات شما عزیزان:

aryan
ساعت12:41---24 اسفند 1394
پست جدید نی س ک ه
پاسخ:سلام شرمنده البته ممنون ک وبمو رنبال میکنی ی مدتیه ک فعلا نتم قطه


مهیار
ساعت14:30---15 اسفند 1394
جالب بود.خوشم اومد.

HAMED
ساعت19:51---8 اسفند 1394
وبت عالیه بانوhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(27).gif

erfan
ساعت12:21---7 اسفند 1394
بزرگ ترین اشتباه؟ گفت عاشق شدن

گفتم بزرگ ترین شکست؟ گفت شکست عشق

گفتم بزرگترین درد؟ گفت از چشم معشوق افتادن

گفتم بزرگترین غصه؟ گفت یک روز چشم های معشوق رو ندیدن

گفتم بزرگترین ماتم؟ گفت در عزای معشوق نشستن

گفتم قشنگ ترین عشق؟ گفت شیرین و فرهاد

گفتم زیبا ترین لحظه؟ گفت در کنار معشوق بودن

گفتم بزرگترین رویا؟ گفت به معشوق رسیدن

پرسیدم بزرگترین ارزوت؟ اشک تو چشماش حلقه زدو با نگاهی سرد گفت: ( مرگ)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سهیلا | تاريخ: چهار شنبه 5 اسفند 1394برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |